Вхід для зареєстрованих

Надає змогу переглядати непрочитані новини, обмінюватись приватними повідомленнями, отримувати розсилку, легко залишати коментарі, ОТРИМАТИ СТАТУС та іконку.

Зареєструватись

Стандартний метод реєстрації передбачає заповнення форми та підтвердження по e-mail.

Зареєструватись

Зареєструватись за допомогою акаунта в соцмережах. ⇓ АТОМАТИЧНО!

Екскурсії Камянець-Подільський
» » » Хамовитий державний ПриватБанк

Хамовитий державний ПриватБанк

zoya
9-03-2017  1 499 
Хамовитий державний ПриватБанк

Вибігши з зіпсованим настороєм з відділення №10 ПриватБанку , що знаходиться біля центрального ринку по пр. Грушевського, мені подумалось: "А чого ти хочеш, ввічливості ? З якого дива? Адже це ж уже не приватний банк, а державний. Хто тут буде контролювати поведінку працівника ... Хоча обіцяли, що після переходу його в державні руки в банку нічого не зміниться..." Шкода ....
Розкожу все по-порядку.

Перераховуючи кошти через термінал , та звернувши увагу , що процент за пересилку великий , та побачивши , що потрібної купюри для введення в термінал не маю , я поспіхом попрямувала (переживаючи щоб программа не виключилась) до кассира протягнувши у віконечко мілкі купюри для обміну на крупніші. "В мене немає на що міняти "- відповіла касирша , як цариця зверхньо подивившись на мене.

І тут, раптово я виявила , що моя рука так недоречно чомусь у віконечку застрягла... :-) "Ой"... тихо прошепотіла я... "Та заберіть ви вже свою руку" - повисила голос касирша , з презирством дивлячись на моє рученя , в якому були такі дрібні та такі не солідні для неї купюри ( по 1 та 2 грн. ). (Вона ж бо мацає там тисячі !!!) В розпачі , я пояснила , що застряла рука.
"А ви мені тут не тикайте ! " - рявкнула "цариця".

 

Підбігши до терміналу, я попросила чоловіка - працівника банку . який за ними наглядав, подивитись за моїм терміналом (щоб не виключилась программа) поки я збігаю на базар до коллег та поміняю гроші на потрібні купюри для терміналу, що і зробила . Колеги виручили і буквально через 2 хв. я була уже перед екраном терміналу. Приготувавшись працювати далі , зненацька я побачила руку наглядача за терміналами - працівника , який став мовчки робити якісь маніпуляції на моєму екрані..."

А що ви робите" - зацікавилась я. " Ой !! Все вам не нравиться! Тикаєте тут до працівників !!! (навмисно голосно сказав він , щоб почула кассирша) А я вам дивився за терміналом . коли ви бігали міняти на двір міняти гроші !!! ". Мовчки закінчивши операцію в терміналі, я з сумом подумала... : " Не поміняли гроші, (що колись в приватбанку для терміналів було обовязковим) повели себе не ввічливо , заставили бігати по місту міняти гроші ..та й ще й дорікнули тим , що в цей час дивились за моїм терміналом ..Сумно ." :-((((


------


Коментарі (6)

Татьяна  9 бер 2017 22:16 | Відповісти | Цитувати |
Ещё большего сопливого бреда я не читала. Я так понимаю, если блог, то нужно обязательно "выливать" количество информации, качество не важно. "Рученята"??? Напишите в каком месте этого повествования нужно пустить слезу? Начали хамить, потому что банк стал государственным? Причина, конечно, стопроцентная.... Сама не раз убеждалась, что стыдно чаще бывает за тех, кто около тебя в очереди стоит, а не за тех, кто нас там обслуживает. Да и хамят чаще те же, что и "не шибко ласковые" на своих рабочих местах, будь они государственными или частными, не велика разница. Так что, берегите "рученята", Вам ещё нас статьями радовать :)
Омг  9 бер 2017 22:22 | Відповісти | Цитувати |
Рука застряла, зачем по локоть было сунуть?
Тетяна  9 бер 2017 22:24 | Відповісти | Цитувати |
Хотіла тисячі помацати
SMP  11 бер 2017 07:54 | Відповісти | Цитувати |
Мда... Це ж потрiбно мати час такий бред написати а перш нiж оплачувати, не включити свою голову i запитати за комiсiю i т.д, i пiдготуватись завчасно до роботи на термiналi. З Вашоi розповiдi, то по моэму , Ви ще та 'Цариця'... Я у цьому вiддiленнi обслуговуюсь не один рiк i можу залишити тiльки позитивнi вiдгуки. А ось Вам рекомендую, раз така 'розумниуя' вмiэте iнтернетом користуватись, то вже хоч читайте корисну iнформацiю , щоб не потрапляти у такi ситуацii I не смiшити людей
NGT  11 бер 2017 10:40 | Відповісти | Цитувати |
Коза, що писала цю статью мабуть раз побувала за кордоном і вирішила що велике цаб-цабе і всі їй повинні кланятися... Якою це треба бути скаженою, щоб рука в касі застрягла і якою це треба бути дрянью щоб все потім перекрутити і в неті возмущатись...

Нда...Мене більше бентежить ваше Зоя ставлення до працівників банку. Тикати і хамити, при цьому перекладати вину на інших, вверх абсурду. Чому в мене ніколи не виникало проблем з терміналом ? Тому що я завчасно готую і розмінюю гроші, не чіпляючись при цьому до працівників. А щодо руки у віконцю, то я перший раз бачу, щоб хоч хтось туди сунув руки, вам пощастило, що касир не викликав охорону.
Вася Приват-Бандовський  20 бер 2017 16:17 | Відповісти | Цитувати |
Ти диви, як дружно заскавчали працівнички деесятого!

Залишити свій коментар: