Зняв і одразу біжи повідомляти!

  • 1 950
  • (Оцінок: 0)

4 лютого виконавчий комітет міської ради прийняв рішення про затвердження нового «Положення про порядок обліку та розрахунку за спожиті послуги з холодного та гарячого водопостачання і водовідведення по квартирних засобах обліку».

Відповідно до затвердженого Положення, у випадку неподання споживачем даних про кількість використаної води, нарахування проводитимуться за середньомісячними показниками за попередні три розрахункових місяці. Після надання споживачем фактичних показів, автоматично буде здійснено перерахунок. Отже, хвилюватися кам’янчанам нічого. Адже мешканців, котрі сумлінно і вчасно подають покази своїх лічильників, вказані нововведення не торкнуться. Ті ж, кого нововведення зачеплять матимуть змогу все виправити, подавши фактичні показники наступного місяця.
Нові правила було затверджено з метою стимулювати споживачів добросовісно виконувати свої договірні зобов’язання вчасно знімати покази лічильників та щомісяця передавати їх до абонентського відділу КП «Міськтепловоденергія» і в жодному разі не порушуватимуть законних прав споживачів.
Відповідно до договорів, споживачі зобов’язані щомісячно знімати та подавати на підприємство показання засобів обліку води. Проте, зазначену вимогу виконують далеко не всі. Не отримуючи вчасно показників квартирних лічильників, КП «Міськтепловоденергія» не має змоги в повному обсязі відобразити надані послуги з водопостачання. А це негативно впливає на фінансово-господарську діяльність підприємства, яке несе значні втрати в частині поданої в місто, але не виставленої до оплати води.
Термін нарахування оплати за послуги по середньому споживанню не може перевищувати 6 місяців поспіль. Якщо упродовж півроку абонент не подав показників лічильників, нарахування припиняється. По закінченню цього періоду, відділ збуту КП «Міськтепловоденергія» буде працювати безпосередньо зі споживачем для з’ясування причин неподання показів лічильників. До кожного абонента буде направлено контролера, який має зв’язатися зі споживачем та з’ясувати чому дана інформація не надається вчасно.


Додатково повідомляємо, що надати фактичні покази лічильників до абонентської служби КП «Міськтепловоденергія» можна:

- одразу при оплаті за послуги через квитанцію, а також без оплати - через контролерів своїх районів, в абонентських пунктах підприємства (вул. Космонавтів, 7, вул. Князів Коріатовичів, 9а, вул. Молодіжна, 21, вул. Тімірязєва, 123),

- за номерами телефонів: 5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57,

- через офіційний сайт КП «Міськтепловоденергія»: https://mtve.kp.km.ua.


Прес-служба КП «Міськтепловоденергія».


------

Прокоментуй Цей Пост:

Схожі Новини