Камянець-Подільський » Довідка » Логотип Кам'янця-Подільського

Логотип Кам'янця-Подільського

  • 7 294
  • (Оцінок: 0)

Кам`янець-Подільський як туристичне місто, котре хоче і може продавати свій турпродукт уже давно  потребував у виготовленні бренда, за яким би його впізнавали в усьому світі. Взявся за цю справу заступник міського голови Олег ДЕМЧУК, котрий минулої п`ятниці презентував представникам турбізнесу логотип бренда міста.


Поняття «бренд» вже увійшло в наше життя. Продукція майже всіх відомих торговельних марок має свій бренд, за яким споживачі одразу його впізнають (згадати хоча б Coca-Cola). Менш розповсюдженим є бренди певних територіальних одиниць, хоча, наприклад, у німецьких містах навіть є посада бренд-менеджера міста. В Україні цим тільки починають займатися, на відміну від Росії, де, наприклад, Великий Устюг розгорнув масштабну кампанію, в якій позиціонувалась одна думка «Великий Устюг - Батьківщина Діда Мороза».

Також вдало виготовлений бренд Туреччини (його можна було бачити під час «Євробачення», що проходило в цій країні).
Насправді бренд - ціла філософія. Бренд нашого міста виготовлявся колективно. Почали з пошуку смислового навантаження логотипа. Олег ДЕМЧУК і заступник начальника міськуправління міжнародних зв`язків і туризму Оксана ЛАДОРЕНКО, за результатами опитування та конкурсу «7 чудес Кам`янця», з`ясували, що візиткою міста є насамперед Стара фортеця та каньйон річки. Якщо тут туристи та кам`янчани були єдині, то кольорова асоціація з Кам`янцем була різною: для місцевих жителів рідне місто мало жовтий, сірий, зелений і блакитний кольори, а для туристів на першому місці стояв сірий, а вже потім, зелений і блакитний.

Ознайомившись із результатами опитувань, дизайнер Тетяна ЧОРНА врешті створила логотип:
Слоган - «Кам`янець - місто скарбів»
дизайнер Тетяна ЧОРНА

- Створення бренда передбачає наявність слогана. В нашому випадку це - «Кам`янець - місто скарбів» з активізуючою фразою «Знайди свій скарб у Кам`янці», - розповідає Олег Віленович. - Ми навіть використовуємо уривок із Євангелія: «Складайте свої скарби на небі ...там, де скарб твій, - там буде серце твоє».

За загальноприйнятими цінностями, скарбами вважаються люди, природа, архітектурні пам`ятки. А знайдені в Кам`янці скарби дали привід у подальшому формуванні бренда презентувати місто як

  • «Місто 7-ми епох» (окремо тлумачаться епохи міста, в тому числі часи Трипілля та УНР),
  • «Місто 7-ми культур» (відомо, що Кам`янець -споконвіку багатонаціональне місто),
  • «Місто 7-ми чудес», «Місто фестивалів» (за рік у Кам`янці проходить безліч фестивалів),
  • «Місто Терпсихори» (наші танцювальні колективи давно підкорили не лише Україну, а й світ),
  • «Місто, в якому мріють ангели», «Місто Магдебурзьких традицій».


Олег ДЕМЧУК висловив упевненість, що ми можемо зробити й торговельну марку «Кам`янець-Подільський».


------

Прокоментуй Цей Пост:

Схожі Новини