DataLife Engine / Логотип Кам'янця-Подільського

Логотип Кам'янця-Подільського

Поняття «бренд» вже увійшло в наше життя. Продукція майже всіх відомих торговельних марок має свій бренд, за яким споживачі одразу його впізнають (згадати хоча б Coca-Cola). Менш розповсюдженим є бренди певних територіальних одиниць, хоча, наприклад, у німецьких містах навіть є посада бренд-менеджера міста. В Україні цим тільки починають займатися, на відміну від Росії, де, наприклад, Великий Устюг розгорнув масштабну кампанію, в якій позиціонувалась одна думка «Великий Устюг - Батьківщина Діда Мороза».

Також вдало виготовлений бренд Туреччини (його можна було бачити під час «Євробачення», що проходило в цій країні).
Насправді бренд - ціла філософія. Бренд нашого міста виготовлявся колективно. Почали з пошуку смислового навантаження логотипа. Олег ДЕМЧУК і заступник начальника міськуправління міжнародних зв`язків і туризму Оксана ЛАДОРЕНКО, за результатами опитування та конкурсу «7 чудес Кам`янця», з`ясували, що візиткою міста є насамперед Стара фортеця та каньйон річки. Якщо тут туристи та кам`янчани були єдині, то кольорова асоціація з Кам`янцем була різною: для місцевих жителів рідне місто мало жовтий, сірий, зелений і блакитний кольори, а для туристів на першому місці стояв сірий, а вже потім, зелений і блакитний.

Ознайомившись із результатами опитувань, дизайнер Тетяна ЧОРНА врешті створила логотип:
Слоган - «Кам`янець - місто скарбів»
дизайнер Тетяна ЧОРНА

- Створення бренда передбачає наявність слогана. В нашому випадку це - «Кам`янець - місто скарбів» з активізуючою фразою «Знайди свій скарб у Кам`янці», - розповідає Олег Віленович. - Ми навіть використовуємо уривок із Євангелія: «Складайте свої скарби на небі ...там, де скарб твій, - там буде серце твоє».

За загальноприйнятими цінностями, скарбами вважаються люди, природа, архітектурні пам`ятки. А знайдені в Кам`янці скарби дали привід у подальшому формуванні бренда презентувати місто як


Олег ДЕМЧУК висловив упевненість, що ми можемо зробити й торговельну марку «Кам`янець-Подільський».

2010-03-17
Вернуться назад