15 квітня 1841 року було підготовлено проєкт ремонту північної стіни мосту.
Замковий міст є справжньою пам’яткою інженерного мистецтва. Він будувався з врахуванням особливостей рельєфу й пережив низку реконструкцій. Їх левова частка припала на XIX століття. Причиною цього стали руйнівні процеси, які відбувалися у його оборонній системі, яка складалася з кам’яних парапетних стін з бійницями та мостових башт.
Це засвідчують фотографії та архівні джерела починаючи з 1841 року.
У 1842 році міст знов перебував в аварійному стані.
Зокрема, командир Кам’янець-Подільської арештантської роти Стефанович рапортував, що після обвалу він переконався, що дерев’яні стовпи й перекладини перейшли у повну непридатність.
Капітальний ремонт мосту пройшов вже наступного року, в 1843-у. Проте його укріплення та ремонти відбувалися й у наступних роках. Наприклад, у 1876 році його розширили та розчистили. Він став зручнішим для проїзду й через нього проклали Проскурівсько-Ісаковецьке шосе.