9 травня 2011 року нові автобуси КП "Комунтранссервіс" були презентовані громаді міста та вирушили у свої перші рейси за маршрутами.
Ці Б/У автобуси вдало використали регіки для виграшу у виборах до парламенту 2012 року. Ці автобуси вони презентували як подарунок від Володимира Мельниченко, хоча той насправді лише здавав їх в оренду, через ці автобуси в головного регіонала з`явилась клікуха - "Подарунок" :fellow:
У серпні у парку з`явилися ще три автобуси Mercedes-Benz O405N - два з них придбані за кошти міського бюджету і один в оренду від Мельниченка . Із жовтня 2011 року Кам`янцем курсують вже чотири автобуси за чотирма маршрутами, які охоплюють майже усе місто, ще один знаходиться у резерві.
У травні 2012 року на маршрути вийшли ще два нових автобуси Mercedes-Benz O405N, які придбало місто для комунального автопарку. Відтепер на маршрутах №21 і 23 працює по дві одиниці транспорту. У найближчий час має прибути ще два автобуси МАН.
Маршрути комунальних автобусів Кам`янця-Подільського
З історії автобусного парку Кам`янця:
Міські автобуси почали їздити Кам`янцем-Подільським іще до Другої світової війни - у 1938 році. У 60-80 роки разом із розбудовою міста розвивався і міський транспорт. У 1987 році на міські маршрути вперше вийшли автобуси Ікарус-280. Пасажирським перевезенням у місті займалося АТП 16808.
На початку 90-их років щодня на міські маршрути виходило більше 20 автобусів великої та надвеликої місткості. Наприкінці 90-их автобуси на вулицях міста зустрічалися все рідше. Основним транспортом міста стали маршрутні таксі.
Останні Ікаруси пропрацювали до 2006 року. З того часу періодично міською владою підіймалася тема створення міського комунального автопарку. Лише у 2011 році у місто повернулися автобуси.
7 лютого 2011 р. Кам’янець - Подільським міським головою Михайлом Сімашкевичем підписано розпорядження про створення комунального підприємства "Комунтранссервіс". 25 лютого проект розглянула і затвердила сесія міської ради. Директором новоствореного підприємства став Пристач Руслан Григорович.