Перший портал / Хто розбазарив тролейбус в Кам'янці

Хто розбазарив тролейбус в Кам'янці

 В будівництво тролейбусної лінії та депо було вкладено 23 мільйони гривень. Але до вінка, як кажуть, у Кам’янці так і не дійшли. Усе майно розграбовано, стоять лише залізобетонні опори, документи знищено... Так, як колись ціле місто вірило у свій тролейбус, нині група людей вірить у те, що винних можна знайти і з їхніх маєтностей відшкодувати громаді збитки.

Запитайте себе - звідки кам`янецькі пузатіки обзавелись - палацами, земельними ділянками, квартирами, автомобілями та повідкривали свій бізнес?

 
 
Мер міста
з 1998 по 2007 рік:

Мазурчак О.В.

Олександр Володимирович Мазурчак народився 30 червня 1959 року в селі Ходорівці Кам`янець-Подільського району. Закінчив 1982 року Хмельницький технологічний інститут побутового обслуговування. Трудову діяльність розпочав 1976 року робітником Кам`янець-Подільського цукрового заводу. Від 1982 року — головний механік Хмельницького трикотажного об`єднання. Від 1985 — начальник сектору держнагляду за механічними засобами вимірювання Хмельницького центру стандартизації і метрології. Від 1987 — начальник сектору метрології, заступник начальника, від жовтня 1991 — начальник Кам`янець-Подільського відділу Хмельницького центру стандартизації та метрології. Від 20 листопада 1994 року — депутат, а від 27 грудня 1995 року — заступник голови Кам`янець-Подільської міської ради (на громадських засадах). Від 23 вересня 1997 року — секретар міської ради і виконувач обов`язків міського голови Кам`янця-Подільського. 29 березня 1998 року вперше обрано міським головою Кам`янця-Подільського

Хроніка подій:

1975 року - виникла ідея  будівництва у місті тролейбусної лінії . У комплексному плані економічного та соціального розвитку Кам`янця-Подільського на 1976—1980 роки було намічено будівництво в місті тролейбусної лінії завдовжки 12 кілометрів. Вона мала з`єднати цементний завод на півночі Кам`янця-Подільського з південним районом міста.

1976 року - Кам`янець-Подільський міськвиконком ухвалив розпочати підготовчі роботи до будівництва запланованої лінії.

6 січня 1990 року - наступив переломний момент в тролейбусній історії, підписали спільний наказ начальник «Укрцементу», директор цемзаводу та тодішній міський голова Ю. Москалюк. В наказі передбачалось до 1995 року побудувати першу тролейбусну гілку, фінансувати будівництво за рахунок пайової участі підприємств та організацій міста. В цей проект було вкладено 23 мільйона (станом на 01.09. 1999 року). Центральну гілку залізниці спеціально підняли над землею та зробили міст-тунель для того, щоб колія не перетиналась з маршрутом тролейбуса, який так за майже 20 років і не проїхав жодного разу під ним.

1999 року - Сергій Бабій, член виконкому, перший заступник міського голови Мазурчака О.В. і голова ліквідаційно комісії  Ровенський Е., з перевірки стану будівництва... заявив, що наразі не вистачає навіть деяких залізобетонних опор недобудованої лінії. Правоохоронці пропажу не знайшли, а от громадські активісти зафотографували її на приватному підприємстві...

2005 рокумайно дирекції на суму 7 599,76 копійок, що зберігалося в складі ТОВ «Поділлябудсервіс» - зникло!.  правоохоронці порушили кримінальну справу, слідство триває, винних не знайдено. «Голова ліквідаційної комісії Едуард Ровенський, пише пан Семенишин, був фактично обмежений в своїх діях у зв’язку з відсутністю фінансування забезпечення належних умов зберігання ввіреного йому майна, ... що згідно зі ст.6, п.2 КПК України є обставиною, яка виключає порушення кримінальної справи». Чи ж правоохоронці такі близькозорі? Чому не взяти, так би мовити, вище?! А хто ж обмежив «ліквідатора» Ровенського? Чому він, як Василь Кривоногих, не штурмував виконком своїми доповідними?

2009 р. - утворено громадську організацію „Кам`янецький тролейбус”

 

Відео про те, як розбазарили тролейбус:

Характеристики тролейбусної ліні та депо:

 

Траса проектованої тролейбусної лінії виконана довжиною до 10 кілометрів і має загальний напрямок північ-південь.

Площа тролейбусного депо = 6 га і згідно проекту розміщується по пр. Грушевського навпроти професійного училища №6, з розрахунку на 100 машин.

До складу входять - 10 тягових підстанцій

Всього на вказаних майданчиках пробурено 34 свердловини глибиною від 7 до 16,5 метрів.

Тягові підстанції розміщувались в такій послідовності: - перша на площадці поруч з цемзаводом; - друга на території поліклініки №2; - третя запроектована по вул. Пархоменка на території ДЄУ №649; - четверта повина була знаходитись на території тролейбусного депо по пр. Грушевського; - п`ята по пр. Грушевського на подвір`ї банку „Україна” навпроти енергозбуту; - шоста в кінці тролейбусної траси першої черги по вул. Франко-пр. Грушевського.

В проекті тролейбусного депо передбачалось розміщення адміністративно-побутового комплексу та виробничого комплексу, де запланована ремонтна база на 100 машин, поливочного комплексу, каналізаційні та зливні стоки, водопровідні та електричні мережі.  Були також заплановані кімнати відпочинку водіїв та їдальня.

 

На сьогодні залишки обладнання зберігаються на складі, що належить приватному підприємцю А.Мастикашу, який звернувся до міської влади з проханням забрати їхнє майно. Наразі постало питання: чи доцільним є перевозити у інших склад та наймати туди охорону. Розглядався варіант здачі його в металобрухт.

 

А ось тепер і подумайте хто кришував і стояв за розкраданням тролейбусної лінії!

Пузатік - пам`ятай!, що за все прийдеться відповісти! Ти лише пішак, якого викинуть з пам`яті на смітник історії...

Члени ГО «Кам’янецький тролейбус» заявили: - що усі причетні до розбазарення майна тролейбусного парку будуть притягнуті до відповідальності!.

 

 

Члени громадської організації „Кам96;янецький тролейбус”

Члени громадської організації „Кам`янецький тролейбус”

15-06-2010
Вернуться назад